2011. július 7.

Abbahagyhatatlan csirke




Hozzávalók 4 személyre

4 egész csirkecomb
4 evőkanál liszt
1 teáskanál pirospaprika
1 teáskanál só
1 teáskanál bors
1 teáskanál őrölt kömény
1 nagy doboz ( 450 g ) tejföl
2 gerezd fokhagyma
20 dkg füstölt sajt
olaj


A combokat megtisztítjuk, kettévágjuk.
A lisztet és a fűszereket összekeverjük, a húsdarabokat beleforgatjuk és kiolajozott tepsibe rakosgatjuk.
A maradék fűszeres lisztet egyenletesen a húsra szórjuk. A tejfölt enyhén sózzuk, és belereszeljük a fokhagymát.
A fokhagymás tejföllel bevonjuk a húsok tetejét és lefóliázzuk.
Puhára sütjük.
Eltávolítjuk a fóliát, rászórjuk a lereszelt sajtot, visszatoljuk a sütőbe és megpirítjuk a tetejét.
Krumplipürével tálaljuk.

11 megjegyzés:

Anikó írta...

Én nem ismertem, de most viszem a receptet, mert ez nagyon
jóóóóóó:-))))

Éva írta...

Nagyon guszta! Nekem is megvan a receptje, a blogomon csak fotó nélkül, akitől kaptam annak úgy volt leírva: nem lehet abbahagyni ! Igaz abba kömény nincs.

Gizi írta...

Nagyon guszta!!! Hasonlót már készítettem, de én is viszem a receptet. Köszi az ötletért.:)

Kati írta...

Ezt én is kipróbálom.

Blogkonyha írta...

Ezt tényleg nem lehetne abba hagyni!!! Isteni finom lehet. Vittem a receptjét, köszönöm!

Tálaló írta...

Én nem ismertem,örülök,hogy feltetted.Köszi.

Most néztem mennyi szebbnél-szebb sütit meg ételt készítettél az elmúlt két hétben.Csurog a nyálam...

Kósa Márta írta...

Most sül!

Citromhab írta...

Nagyon örülök, hogy mégiscsak tudtam újat mutatni, biztos vagyok benne, hogy senkinek nem fog csalódást okozni:-))

kisevike írta...

Köszönöm a receptet, éppen most fejeztük be az ebédet, és nagyon finom lett :) Igaz köményből csak a felét raktam bele, mert nekem túl intenzív az íze, de örülök, hogy nem hagytam ki, mert adott a csirkének egy kis plusz csavart :)

Citromhab írta...

Évi, örülök, hogy ízlett:-) A fűszereket természetesen ízlés szerint lehet variálni, biztos vagyok benne, hogy kevesebb köménnyel is finom volt:-)

Anita írta...

Nagyon finom és szàmomra ujdonsàg volt Koszonom